Thursday 5 May 2011

Akhirnya Selesai Jua Tempahan Baju Kurung Dari Jalan Duta..

Assalamualaikum...

Udah agak lame tidak mempamerkan post di blog Jahitan@Sara nih..Mungkin masa yang tidak mengizinkan untuk aku menulisnya disini. Tapikan kalau nak ikutkan masa, mmg xpernah ckup 24 jam yang Allah beri kepada kita semua. Ada jer kerja yg perlukan dilakukan. Pagi2 dalam kol 7 pergi kerja, balik dari opis dah kol 6 ptg. Dah habis setengah hari di opis. Sampai umah, masak2.Siap2 kan anak, kemas2 rumah. Tgk2 malam sudah menjelma. Kalau kita tidak aturkan masa kite sesempurnanya, mmg masa tidak akan pernah cukup. Selalu org kata mase begitu mencemburi kita. Tapi aku rase bukan mase yang mencemburi kite, tetapi sikap kita sendiri bagaimana nak menguruskan masa tersebut.. Setuju tak dengan pendapat aku..?? hehehe..

Oklah kita berbalik semula kepda jahitan. 2 minggu lepas aku pergi ke LHDNM Jalan Duta. Tempat kerja lamaku. Waktu ketika itu, aku telah mempromote jahitan@sara di Blog dan FB. Kemudian kawanku Pekjah (Dayang Nur Faizah) telah membaca blog tersebut dan telah mempromote kan jahitan@Sara kpd kawanku yg lain means seangkatan kerja dengannya la.. Dia telah mencanang-canangkan jahitan@sara nih. Seronok aku, sebb kawanku menolong aku dalam hal  ini. Mmg TERBAEK..hehehe..:) So aku ambil tempahan disana. Ada yg bawak sample baju dan ade juga aku yang ambil ukuran badan dieorang. Dan hari ini aku telah menghantar baju yg telah siap dijahit oleh Jahitan@Sara. Aku mmg ambil mase 2 minggu untuk menghabiskan nya. Bukan apa dalam 2 minggu tu ada jugak baju temphan laen yang aku jahit. Sbb itu la ambil masa ckit  nk siapkan baju Pekjah and The Geng..hehehe.. Aku harap sangat la baju yang dijahit oleh Jahitan@Sara selesa dipakai..Semoga Allah sentiasa bersama2 ku..AMIN..

Kat bawah ini adalah serba sedikit picture baju Pekjah and The Geng yg sempat di snap..
Baju Pekjah dan kawan2.. Ada satu lagi baju benarnya, tapi telah diambil oleh empunya tuan..
Baju Kurung Moden & Kain Kipas Belakang (Full Lining)- (sori ltk atas lantai jer, xbeli patung lagi untuk ditry)
Baju Kurung Pahang/Kain Kipas Belakang
Baju Kurung Biasa
Baju Kurung Betawi & Kain Selisih Depan
Baju Kurung Pahang & Kain Selisih Belah
Baju Kurung Biasa Piping (sori piping tak nampak dlm gambar nih..)
Kalau banyak tempahan aku leh datang terus kepada pelanggan dan hantar terus kepada pelangan mengikut tempoh yang telah ditetapkan. Itu adalah service terbaik aku..hehehe.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...