Wednesday 18 May 2011

Baju Korporat LHDNM

Erm..ptg tadi aku baru menghabiskan 2 pasang jahitan baju. Sebelum tuh aku menjahit langsir aku yg tak siap2 lagi..dah bper lame terbengkalai..Itu pon masih xsiap. Kalau aku dapt tempahan baju, aku stop dlu jahit langsir..nk beri keutamaan kpd customer. Langsir sendiri takpe.. Ada mase terluang aku jahit la..hehehe.. Berkenaan 2 pasang baju yg aku jahit ptg tadi, itu adalah baju akak aku dan kawannya. Sebenarnyer ade 3 pasang, tp sepasang lagi kawan akak aku masih xkasi baju contoh. Lepas tuh baju tuh nk kene pakai cpt, so aku poskan kembali kain yg xsiap potong tuh kpd tuannya. Xder rezeki nak wat baju tuh kot.. Baju akak aku tu baju korporat LHDNM. Akak aku kije LHDNM kat Melaka. Dia kate haritu nak pakai lmbat lagi, so aku pon wat la dlu baju2 yg urgent. Alih2 tipon nk kene pakai cpt lak. So aku pon cpt2 la potong n jahit. Bukan pe, nnt nak kene pos ke Melaka lak. Ambil mase tuh. Aku rase, sok atau jumaat aku akan poskan. Sempat lagi , InsyaAllah. Akak aku wat baju moden lining + kain kipas belakang. (lining terkeluar ckit kat lengan dan baju) . Design tuh akak aku nk wat cmtuh. So aku ikutkan sahaja. Harap betul la pe yg dilukis dan dicakapnyer dan betul la ape yg aku wat..hehehe..:)

Baju Korporat LHDNM (Design :Baju kurung moden+kain kipas belakang)   


  - sori gambar xclear sgt sbb gune HP je..:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...