Sunday 8 May 2011

Tempahan Baru

8 Mei 2011 bersamaa Hari Ibu Sedunia..Semua org meraikannya. Membeli kan hadiah kepada ibu. Membawa ibu makan di luar. Mengajak ibu pergi ke tempat2 yang menarik untuk dilawati. Bagi aku hari ibu adalah setiap hari dalam hidupku. Tidak perlu tarikh yang sesuai untuk meraikan hari tersebut. Kerana ibu adalah insan yang paling teristimewa dalam hidupku. Didikan yang telah ibuku berikan amat bermakna dan berharga bagiku. Kepada ibuku yang ku panggil MAK sejak dari aku mula pandai menuturkan kata2 sehingga lah kehidupan aku sekarang ini, aku ingin menyatakan kepadamu bahawa aku amat menyayangi mu sehingga hayatku. Walaupun perbuatan ku tidak menyatakannya tetapi hati ku sentiasa mengingati mu dimana sahaja ku berada. I LOVE U MAK...:)

Berbalik semula kepada jahitan. Harini aku telah menyiapkan tempahan baru dari Putrajaya. Semua sekali ada 3 pasang baju yang cantik. Alhamdulillah akhirnya aku berjaya menyiapkannya dalam masa 1 hari. Walaupun pelbagai kerja sampingan perlu aku lakukan pada hari ini. Kerja sampingan tersebut adalah dalam kol 9pagi aku pergi ke kelas agama (setiap hari ahad), kedua pergi pasar untuk masak tgh hari dan membeli brangn untuk bekalan selama seminggu, ketiga aktiviti memasak bersama suami tercinta. Kemudian ada lapangan waktu aku menyiapkan 3 pasang baju kurung yang cantik ini. Harap pemiliknya berpuas hati dengan sentuhan Jahitan@Sara..:)




Gambar adalah tempahan baru. Baju tersebut semuanya baju kurung biasa dan sudah semuanye cantik2 belaka..hehehe..Jika anda diluar sana berkenaan juga bolehlah membuat tempahan bersama Jahitan@Sara. Apa2 pertanyaan boleh terus menghubungi saya di jahitansara.gmail.com atau menelefon saya di 013-3553964..Smile..:)

4 comments:

  1. comeynye baju...kalo dekat dh lama aku tempah..huhu

    ReplyDelete
  2. kalau jauh pon apa salahnye nk tempah..ngeh3

    ReplyDelete
  3. wahh buat 3 pasang baju dlm masa sehari di samping kerja-kerja rumah... cekapnya... hasil pun cantik :) insyaAllah kalau ada rezeki nanti nk cuba tempah ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah..amat2 dialu-alukn utk mnemph dgn Jahitan@Sara..=)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...