Saturday 9 April 2011

Baju Pengantin Design Kurung Moden 'Lining'

Jam baru menunjukkan jam 8.50 pagi..Baru lepas sarapan pagi bersama husband tercinta..Pagi ini kami menjamu nasi lemak kerang..Fav saya tuh..Nasi lemak tuh xder la fav sgt..tp kerang tuh yg besh..Saya suke mkn SEAFOOD..hehehe :) ..Sambil2 tgk tv, program Sarapan dan Nasi Lemak Kopi O..boleh la saya tulis post terbaru.TV ade 1, tp tgk 2 channel..biasala berebut2,,sorang nk tgk tv3 sorang nk tgk tv9..Layan jer la..

Oklah.harini saya nk post berkenan jahitan bukan masakan..hehehe..sbb sebelum ni post saya berkenan masakan..Baru-baru ni ada tempahan untuk BAJU KURUNG MODEN LINING. Sekali pndang macam baju nikah..Lupe lak nk tanya empunya tuan..lgpun rasenyer dah kawen org tuh..mungkin baju saje2 kot..Cntik baju tuh..Color gold. Tengoklah hasil sentuhan saya untuk baju lining..Kalu berkenan suke mestilah saya suke..Selamat menjamu mata..:)

Baju Kurung Moden Lining (dari hadapan)



 
Baju Kurung Moden Lining (dari belakang)
Kain Susun Belakang (ada orang panggil kain duyung.Boleh apa saje  ..:)  )

1 comment:

  1. wow..mak tam dah ada blog jahitan skrg..ini sudah bagus, semoga semuanya berjalan lancar..good luck!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...