Wednesday 13 April 2011

Baju Kurung Mak..:)

Malam ni aku kedengaran suara anak kucing mengiau2 kat luar rumah..Aku nih xleh dgr sore anak kucing mengiau2, mesti nak p tengok..Rupe2 ank kucing tuh ade kat tepi kereta aku. Bile aku nak amik ank kucing tuh , dia lari la pulak...Malas la lak nk wat adegan kejar mengajar lak..Dah la malam2 kan..Aku pon masuk la umah smbung online..Pastuh aku dgr bunyi ank kucing tuh mengiau2 lagi..Bile aku nk bukak grill pintu umh, ank kucing tuh lari lagi..Erm..nk wat cmner dier xnk kat aku,,Aku nk tolong..Tp dier tak tau aku nk tolong die..Cian lak aku tgk..Ank kucing tuh seekor jer..Mesti dier kesejukkan kat luar sane..

Oklah..Sebenarnya post kali aku nk bercerita pasal Baju Kurung Mak aku..Kalau ikutkan, aku mmg dah pernah beberapa kali buat baju untuk mak aku yang tersayang..Tapi untuk kali ini, aku buat yang terbaik, kemas dan selesa untuk mak aku pakai,.Kain baju ini mak aku beli sendiri..Aku mmg nak belikan jugak.Tapi xder masa yang sesuai lagi..Alih2 mak aku yang kasi dulu kain nih and then suruh aku buatkan..Mungkin lain masa aku belikan untuk mak aku..Macam maner mak aku beli kain nih yer..? Erm..biasalah mak beli kat sepupuku yang selalu dtg menjual barang2 nyer..Kali ini sepupuku dtg menjual kain.M ak akan terkene pujuk rayu sepupuku nih..hehehe..so mak beli jer la..Sambil2 tuh nk tolong sepupu sendiri berniaga..Kita hidup ini kene la tolong menolong antara satu sama lain barulah hidup kita diberkati Allah..InsyaAllah..Ni aku sertakan gambar baju yang mak aku..So nice..Warna pink purple gitu..kan nampak lebih muda...Wah mesti cntik mak aku pakai nnt.baju Kurung nih aku dah post kat adik aku swuh dier bawa balik kampung..Sbb aku xlik kampng lagi..Harap2 baju tuh muat untuk mak aku..So nice..hihi :)

Baju Kurung Mak Tersayang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...