Saturday 26 March 2011

Tempahan Baju Kurung

SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SAYA..

Bagi sesiapa yang ingin menempah pakaian wanita di kawasan saya atau berdekatan dengan kawasan saya iaitu di Greenwood/Batu Caves,Gombak, bolehlah datang menempah baju dengan saya. Saya mengalu-alukan kedatangan anda untuk mencuba sentuhan saya bagi membuat pakaian anda semua..Senarai harga tempahan sempena Jahitan@Sara adalah seperti berikut:

a.   Baju Kurung Biasa                     - RM40
b.   Baju Kurung Pesak Gantung     - RM45
c.   Baju Kurung Riau/Pahang         - RM45
d.   Baju Kurung Moden                  - RM50
e.   Baju Kurung Kedah                   - RM40
f.    Jubah                                        - RM40++

(Bagi tambahan harga untuk piping/kun adalah sebanyak RM7)

Untuk keselesaan anda semua, saya menitik beratkan setiap kemasan jahitan pada pakaian. Sudah pasti anda akan merasakan kepuasaan dan keselesaan apabila anda memakai pakaian tersebut. Anda tidak perlu teragak-agak untuk mencubanya. Bagi mereka yang berminat boleh lah terus menghubungi saya di email berikut:
jahitansara@gmail.com

atau boleh terus datang kepada saya di:

Taman Gombak, Batu Caves, SELANGOR
(013-3553964) 

5 comments:

  1. baju kurung utk budak2/baby blh buat ke..?
    nk tmph baju sedondon ngn ank..

    ReplyDelete
  2. yups..buat juga tempahan baju untuk baby dan kanak2..=)

    ReplyDelete
  3. sng la klu cmtuh..tmph 1 tmpt je..
    blh x bg almt full..
    igt nk dtg tmph..sy pn area2 gombak jgk..

    1 lg baju melayu u pndai wat x..?
    hehe..lg sng klu u pndai wat..tmph tuk 1 fmly trus dr u..hee..

    ReplyDelete
  4. salam

    kalau nak tempah baju kurung moden de lining (tapi lining ada bagi sekali), lengan tangan nk ketat dan jahit asesori butang. leher biasa je, kain lipat batik. brape yer


    emailkn ke : nina_apple87@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. Msh trima tmpahan utk raya ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...