Sunday 12 June 2011

Baju Kurung Moden + Lengan Cuff

Wah sudah beberapa minggu aku tidak coretkan apa2 dsini..1st sbb aku kedemaman selama beberapa hari..kalau dah demam semua kije tak leh buat. Termasuklah menjahit baju customer kesayanganku. Sori yer my beloved customer..Aku telah diuji Allah dgn demam..Tapi aku masih inginkan dan buatkan yg terbaik untuk pelangan2ku yang kusayangi..Tanpa mereka mungkin aku tidak dapat menulis disini..:)

Baru-baru ni aku dapt tempahan dari putrajaya. Inginkan baju moden. Baju moden nih takde dat depan dan belakang. Selalu org nak wat dat supaya lebih nampak shape badan. Tapi terpulang pada seseorang yang inginkan keselesaan..Lengan baju dibuat cuff dan diletakkan butang salut..Tgklah sendiri..Cantik ke tak terpulang pada individu. Untuk mereka yang inginkan fesyen lengan sebegini caj akan dikenakan lebih sedikit untuk butang dan caf. Harap pelangan2 ku memahaminya. Kerana semuanye memerlukan kos..hehehe..:)

Baju Kurung Moden

Lengan cuff + butang salut (butang bungkus)

4 comments:

  1. saya punye baju mane???dah siap ke???
    alah...i;m soo impress la.....dasat la kawan saya sorg ni....pok leh banggo aaaa....hihihi

    ReplyDelete
  2. ala leh la ckit2..nk cari duit kan..kene lah usaha ckit..thnks..sokong saya..sokongan anda amat diperlukan..hehehe..:)

    ReplyDelete
  3. cuff tue brp inci? ade tak polas utk buat cuff?

    ReplyDelete
  4. cuff tu dalam 2.5 inci..pola cuff..xderla..tp xsusah pon nak wat cuff tu.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...